11.17.2009

<3

Azi se juca si Venety fericita pe iPhone-ul meu,cand,deodata,da Diana mesaj enumerand fazele misto de la mare.. si vai ce frumos a fost.. Am ajuns acolo,ne-am certat cu o creatura numita om,care se plangea ca facem galagie,am plans ca a murit Michael Jackson,am avut fantome in camera,am dormit toate patru,ne-am imprietenit cu niste ciori dragute pe plaja.. gen pasari. :)),fumam si noi Marlboro Menthol,ca deh,asa ne placea.. sufeream dupa iubirile noastre.. I miss you.. I miss our happiness.

3 comentarii:

Venety spunea...

aaaaw puiule.sincer , si mie imi e extrem de dor chiar daca s-au intamplat multe.adica nu cu noi , dar nah,
si tot imi e dor,da lasa ca vara viitoare o sa fie cea mai draguta :X te iubeeeeesc:*:*

aurateodoratopa spunea...

Si eu te iubesc,honey mic. :8 >:D< <3

aurateodoratopa spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.